• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  •  3770498- 0937
  • (13 الی 16 و 20 الی 23)

مقاله ها

پیامک به ایمیل:
 این سرویس بر روی دریافت پیامک کار می کند و در صورت داشتن خط اختصاصی قابل استفاده است، با این سرویس پیامک هایی که از طریق سامانه دریافت نموده اید را به ایمیل مورد نظر ارسال می کند .
نظر سنجی و مسابقه: برای ایجاد نظر سنجی باید به چند نکته توجه داشته باشید:
1-    نظر سنجی شما تا حد ممکن تاریخ و ساعت شروع و پایان داشته باشد.
2-    در صورتی که به نظر سنجی نیاز ندارید آن را غیر فعال نمایید تا پردازش نداشته باشد.
3-    در صورتی که تکراری را مجاز ندانید، هر نفر فقط یک مرتبه می تواند در ان نظرسنجی شرکت نمایید
نظر سنجی و مسابقه از نظر عملکرد، تفاوت چندانی با هم ندارند جز اینکه برای قرعه کشی بخشی برای قرعه کشی و انتخاب تصادفی رکورد وجود دارد .
نکته: در صورتی که فرد از اعداد فارسی استفاده نماید، برخلاف اغلب سیستم ها که توانایی تشخیص ندارند، این سامانه اعداد ریاضی فارسی را نیز شناسایی می کند.


پيامك به موبايل:
 این سرویس نیز برای افرادی است که خط اختصاصی دارند و می توانند با تنظیم این بخش پیامک هایی را که از طریق خط اختصاصی دریافت می شود به شماره موبایل خاصی انتقال دهند.
نکته: البته می توانید سیستم را طوری تنظیم نمایید که پیامک هایی را که دارای شرایط خاصی هستند منتقل و یا همه پیامک ها را انتقال دهد .


پاسخگوي هوشمند:

این سرویس خط اختصاصی لازم دارد و به محض دریافت پیام آن را به صورت هوشمند خوانده و مطابق با شرایطی که برای آن تعیین کرده اید به آن پاسخ می دهد. (به عنوان مثال می توان  آن را طوری تنظیم نمود که برای  دریافت عدد 7 لیست قیمت ها یا ادرس و ... را پیامک کند).


ارسال كاتالوگ:

این سرویس تمام هوشمند بوده و زمانی که فعال باشد، هر پیامکی که دریافت می شود اگر محتوای ایمیل معتبر باشد به آن ایمیل پاسخ ارسال می نماید.
اگر شما مدیر مجموعه ای هستید، می توانید این سرویس را فعال نمایید تا زمانی که در جلسات خود نیاز دارید کاربران ایمیل خود را ارسال نمایند و شما یک مجموعه را برای انها ارسال نماید، این سیستم این عمل را به صورت خودکار در همان لحظه انجام می دهد .
نکته: از دیگر کاربردهای این سیستم تبلیغات و بازاریابی است که به محض دریافت ایمیل ادرس دانلود کاتالوگ ها را ارسال می نماید.

اضافه کردن نظر

قبل از ارسال نظر لطفاً به نكات زير توجه فرماييد:
- لطفاً نظرات خود را به زبان فارسي ارسال کنيد. ( ارسال نظر به زبان هاي ديگر مجاز مي باشد اما ترجيحاً به زبان فارسي نظر خود را ارسال کنيد).
- نظراتي که به صورت فينگيليش ، پينگيليش ( زبان فارسي با حروف انگليسي ) نوشته شوند حذف خواهند شد.
- مسئوليت نظرهاي ارسال شده بر عهده فرستنده آن است و اين سايت هيچ مسئوليتي در قبال نظرهاي ارسالي ندارد.
- قرار گيري نظرها در سايت به معني تاييد آنها توسط وب سايت نيست.
- در هنگام ارسال نظر ، آدرس IP شما در سايت ذخيره مي شود اما در سايت منتشر نخواهد شد.
- نظرات پس از تأييد مدير در سايت منتشر خواهد شد.
– شما مي توانيد با وارد كردن آدرس ايميل خود از نظرات ساير كاربران در مورد موضوعي كه شما نيز در نظرسنجي آن شركت كرده ايد مطلع شويد


کد امنیتی
تازه سازی

درباره اصفهان پيامك

اصفهان پيامك سامانه اي نوين و در عين حال متنوع در دنياي پنل هاي مشابه فارسي زبان است، ارتباط مستقيم با اپراتور، امنيت بالا، قيمت مناسب و تيم پشتيباني آموزش ديده از ويژگي‌هاي برتر آن مي‌باشد. اصفهان پيامك كار خود را از زمستان92 آغاز نموده است.

راه های تماس با ما

خط ویژه  09373770498، ارسال پيام به رايانامه ما و يا كليك بر روي لينك پشتيباني در پنل از خدمات ما بهره مند شويد.

آدرس ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تماس تلفنی فقط ساعت 13 الی 16 و 20 الی 23