• ارتباط فقط از طریق
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مقاله ها

تفاوت اصلی پیامکهای تبلیغاتی با پیامکهایی که پس از دریافت هزینه ای از اعتبار تلفن همراه شما کسر می کند در چیست؟

چگونه می توان تفاوت بین این دو نوع پیامک را تشخیص داد؟

پیامکهایی که با مضامین تبلیغاتی برای شما ارسال می شود تماما از بستر شماره هایی با پیش کد 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، 021 و 9000 ارسال می شوند. در صورتی که پیش کد شماره های VAS متفاوت و معمولا با پیش کدهای 20 و 70 آغاز می گردند.

در سامانه های پیامک تبلیغاتی و پیامکهای انبوه، صرفا به کاربر یک کالا و یا خدمات معرفی می گردد یا اطلاعرسانی درباره موضوعی انجام می گردد، در صورتی که در سامانه های VAS از کاربر درخواست می شود که کدی را برای دریافت پیامکهای روزانه و یا به صورت درخواستی ارسال نماید. در صورتی که شخص کد خدمات را بهشماره مورد نظر ارسال نماید به ازای ارسال هر پیامکی که از سرویس برای شخص ارسال می شود هزینه بر روی قبض ماهیانه محاسبه و یا از اعتبار وی کسر می شود.

برای غیرفعالسازی دریافت پیامکهای تبلیغاتی، در صورتی که شماره شما همراه اول است کد 1 را به 8999 ارسال و در صورتی که ایرانسل است کد 2 را به 5005 ارسال نمایید تا پس از 48 ساعت پیامک تبلیغاتی برای شما غیرفعال گردد. اما برای غیرفعالسازی دریافت پیامکهای VAS باید به همان شماره هایی که از آن پیامک را دریافت می کنید کلمه OFF و یا خاموش را ارسال نمایید. به این ترتیب حداکثر پس از 48 ساعت سرویس مورد نظر غیرفعال خواهد شد.

اضافه کردن نظر

قبل از ارسال نظر لطفاً به نكات زير توجه فرماييد:
- لطفاً نظرات خود را به زبان فارسي ارسال کنيد. ( ارسال نظر به زبان هاي ديگر مجاز مي باشد اما ترجيحاً به زبان فارسي نظر خود را ارسال کنيد).
- نظراتي که به صورت فينگيليش ، پينگيليش ( زبان فارسي با حروف انگليسي ) نوشته شوند حذف خواهند شد.
- مسئوليت نظرهاي ارسال شده بر عهده فرستنده آن است و اين سايت هيچ مسئوليتي در قبال نظرهاي ارسالي ندارد.
- قرار گيري نظرها در سايت به معني تاييد آنها توسط وب سايت نيست.
- در هنگام ارسال نظر ، آدرس IP شما در سايت ذخيره مي شود اما در سايت منتشر نخواهد شد.
- نظرات پس از تأييد مدير در سايت منتشر خواهد شد.
– شما مي توانيد با وارد كردن آدرس ايميل خود از نظرات ساير كاربران در مورد موضوعي كه شما نيز در نظرسنجي آن شركت كرده ايد مطلع شويد


کد امنیتی
تازه سازی

درباره اصفهان پيامك

اصفهان پيامك سامانه اي نوين و در عين حال متنوع در دنياي پنل هاي مشابه فارسي زبان است، ارتباط مستقيم با اپراتور، امنيت بالا، قيمت مناسب و تيم پشتيباني آموزش ديده از ويژگي‌هاي برتر آن مي‌باشد. اصفهان پيامك كار خود را از زمستان92 آغاز نموده است.

راه های تماس با ما

خط ویژه  09373770498، ارسال پيام به رايانامه ما و يا كليك بر روي لينك پشتيباني در پنل از خدمات ما بهره مند شويد.

آدرس ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تماس تلفنی فقط ساعت 13 الی 16 و 20 الی 23