• ارتباط فقط از طریق
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آنچه را كه شايد براي شما سوال شده باشد در زير پاسخ داده ايم، به دقت بخوانيد و در صورتي كه پاسخ تان را نيافتيد با ما تماس بگيريد.اصفهان پيامك-واحد پشتيباني

  • سرویس  پیامک چیست ؟

    سرویس پیامک یا سامانه پیام کوتاه ، یک بستر نرم افزاری است که شما می توانید همانند بانکداری مجازی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد محیط کاربری شوید که از طریق آن می توانید پیام های خود را به شرکت  همراه اول و ایرانسل بفرستید ، تا آنها پیام ها را به کاربران مورد نظر بفرستند.
    • آیا برای استفاده از این سرویس ها ، سخت افزار (دستگاه ) خاصی نیاز است؟

      خیر، همان طور که در مطلب فوق بیان شد ، هیچگونه سخت افزار و قطعه کامپیوتری نیاز نیست ، بلکه با وارد شدن به سایت اصفهان پيامك از هر جاي دنيا میتوانید نسبت به مدیریت پیامک های خود اقدام نمایید .
      • هزینه راه اندازی سرویس چقدر است ؟

        هزینه راه اندازی سرویس بستگی به امکاناتی دارد که شما نیاز دارید و همچنین تعداد ارقام و نوع شماره ای که به شما اختصاص داده می شود. برای مشاهده قیمت هر سرویس و ثبت نام به قسمت خرید سامانه يا تعرفه‌ها مراجعه نمایید.
        • هزینه ارسال پیامک ها به چه صورت باید پرداخت شود؟

          همانند یک سیم کارت اعتباری همراه اول و یا ایرانسل ، که پس از خرید برای ارسال پیامک و یا تماس باید شارژ خریداری نمایید در سامانه پیام کوتاه  نیز پس از شارژ حساب خود ، با ارسال هر پیامک هزینه آن از شارژ شما کم می شود.
          • آیا سرویس ها هزینه ماهانه ای دارند؟

            خیر، سرویس ها هزینه ماهانه ای ندارند ،اما در سال‌های آتی مبلغی که معمولا 35% هزینه خرید است بابت آبونمان سرویس خود ‌می پردازید.
            • آیا شارژ خریداری شده تاریخ اعتبار دارد؟

              خیر، شارژ هیچ محدودیت زمانی ندارد .
              • چرا قیمت های سایت ها، شرکت‌ها با هم فرق دارد؟

                همیشه محصولات یکسان نیست، خدمات متفاوت است، پشتیبانی هم به یک شکل نیست. در فضای اینترنت هیچگاه، طمع ارزان شما را قالب نکند.هر چیزی بهایی دارد. نرم افزارها متفاوت هستند. محصول شما همیشه نیاز به بروز شدن دارد تا شما مجبور نشوید دوباره سرویس دیگری خرید کنید. محصول شما باید پشتیبانی داشته باشد، البته لفظ پشتیبانی با عمل آن متفاوت است. وقتی بابت محصولی هزینه می‌کنید، در قبال آن انتظاراتی دارید. مثلا: اگر شرکتی ارزان و رایگان بدهد:هیچ گاه نمی تواند هزینه بروز رسانی را بپردازد، نمی تواند چند کارمند برای پشتیبانی داشته باشد تا پاسخ گوی تعداد زیاد مشتریان باشند.هزینه سرور و ارتقاء سخت افزار و تامین امنیت تامین نمی شود. حالا شما با خرید سرویس رایگان و ارزان  کسب و کارتان را وابسته به سایت با یک نفر کرده اید که همه کار را خودش انجام میدهد.هیچ چیز رایگان نیست = هشیار باشید.
                • تعرفه شارژ پیامک چقدر است ؟

                  تعرفه ارسال پیامک یا همان شارژ پیامک در تیراژ های مختلف متفاوت می باشد و در قسمت تعرفه ارسال و دریافت جزئیات آن درج گردیده است.
                  • نظرتان در مورد  تعرفه پیامک های ارزان چیست؟

                    این هم شگرد دیگری است برای جذب افراد.! مطالبی که در بالا گفته شد، در این مورد هم صدق می کند، اما موارد زیر را هم در نظر داشته باشید؟

                    • بانک شماره ها به روز می شود ؟
                    • چند درصد از شماره ها فعال می باشند ؟
                    • سیستم پس از ارسال دلیوری به شما می دهد؟
                    • با گزارش ارسال که برخی از ان حرف می زنند فرق دارد ؟!!!!!
                    اما تعرفه بین 10 الی  12 برای پیامک فارسی بدون پیش خرید تعداد بسیار بالا، تعرفه ی رسمی و مناسبی می‌باشد.
                    • پیامک های من از چه شماره ای ارسال می شوند؟

                      پیام های شما از شماره ای که پس از ثبت نام سیستم، اعلام نموده اید و در شبکه سراسری تلفن همراه به نام شما ثبت شده ، ارسال و یا دریافت می شوند . اگر چه شما مي‌توانيد با شماره عمومي 8 رقمی (10001393 ) نيز پيامك ارسال نماييد.
                      • آیا می توان به شماره های سایر اپراتور ها نظیر ایرانسل نیز پیام کوتاه فرستاد؟

                        بله، می‌توانید به تمام شماره های همراه اول (دائمی و اعتباری) و تمام شماره‌های ایرانسل یا تالیا پیام کوتاه ارسال و دریافت نمایید.
                        • آیا امکان ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه وجود دارد؟

                          بله، این امکان از امکانات جانبی سرویس های پیامک است.
                          • آیا امکان ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه وجود دارد؟

                            بله، این امکان از امکانات جانبی سرویس های پیامک است.
                            • آیا کارکرد با سامانه ساده است یا راهنمایی وجود دارد؟

                              بله، سیستم به زبان فارسی است و کارکردن با آن آسان می باشد.علاوه بر این ، کتاب راهنما برای آموزش موجود می باشد و نیز می توانید از طریق تماس با شرکت سوالات خود را مطرح سازید.
                              • آیا محدودیتی در ایجاد گروه های مخاطبین و تعداد افراد مخاطب دفتر تلفن وجود دارد؟

                                خیر، ما هیچگونه محدودیتی قرار ندادیم.
                                • دریافت پیامک چیست؟

                                  یعنی اینکه پیام هایی که شما به شکل تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به مردم و یا مشتریان خود فرستاده اید و یا نظرسنجی و مسابقه‌ای برگزار نمودید وآنها پیام ها و یا سوالاتی به صورت پیامک به شما فرستادند، پیام ها در سیستم ذخیره شده و برای شما قابل مشاهده می باشند.

                                اضافه کردن نظر

                                قبل از ارسال نظر لطفاً به نكات زير توجه فرماييد:
                                - لطفاً نظرات خود را به زبان فارسي ارسال کنيد. ( ارسال نظر به زبان هاي ديگر مجاز مي باشد اما ترجيحاً به زبان فارسي نظر خود را ارسال کنيد).
                                - نظراتي که به صورت فينگيليش ، پينگيليش ( زبان فارسي با حروف انگليسي ) نوشته شوند حذف خواهند شد.
                                - مسئوليت نظرهاي ارسال شده بر عهده فرستنده آن است و اين سايت هيچ مسئوليتي در قبال نظرهاي ارسالي ندارد.
                                - قرار گيري نظرها در سايت به معني تاييد آنها توسط وب سايت نيست.
                                - در هنگام ارسال نظر ، آدرس IP شما در سايت ذخيره مي شود اما در سايت منتشر نخواهد شد.
                                - نظرات پس از تأييد مدير در سايت منتشر خواهد شد.
                                – شما مي توانيد با وارد كردن آدرس ايميل خود از نظرات ساير كاربران در مورد موضوعي كه شما نيز در نظرسنجي آن شركت كرده ايد مطلع شويد


                                کد امنیتی
                                تازه سازی

                                درباره اصفهان پيامك

                                اصفهان پيامك سامانه اي نوين و در عين حال متنوع در دنياي پنل هاي مشابه فارسي زبان است، ارتباط مستقيم با اپراتور، امنيت بالا، قيمت مناسب و تيم پشتيباني آموزش ديده از ويژگي‌هاي برتر آن مي‌باشد. اصفهان پيامك كار خود را از زمستان92 آغاز نموده است.

                                راه های تماس با ما

                                خط ویژه  09373770498، ارسال پيام به رايانامه ما و يا كليك بر روي لينك پشتيباني در پنل از خدمات ما بهره مند شويد.

                                آدرس ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

                                تماس تلفنی فقط ساعت 13 الی 16 و 20 الی 23